Två steg tillbaka

...eller tre?

Vi köpte tapeter i söndags som vi "bara" skulle sätta upp för sen skulle sovrummet vars klart. Men innan vi skulle börja skulle vi bara undersöka hur löst den gamla tapeten satt. Löst. Jättelöst. Så löst att vi drog ner hela. Och bakom den gamla tapeten satt ytterligare 2 lager. Förmodligen är vi tillbaka till 30-talets originaltapet. Känns som om vi tog några stek i fel riktning, men det känns bättre att göra det ordentligt!

Eftersom att vi får besök i helgen tänkte vi försöka vara klara tills dess. Det blir spännande för det innebär att jag ska bredspackla samtliga väggar då Micke är borta på sitt nya jobb i veckan. Tur att jag inte har tummen mitt i handen och att Bauhaus-TV kan visa mig hur jag ska göra!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: pia

men du milde vad fint ni har det jag är inte ett dugg avundsjuk på er men jag kommer att bli när ni är färdiga.Det där grejar du Jossan

2011-11-01 @ 10:45:22
Postat av: Nettsi

Lycka till Jossan - vet att du kan!

2011-11-01 @ 17:33:01
Postat av: Sunna

Haha, känner igen det där med att "man ska bara"... ;)

2011-11-04 @ 22:17:48
Postat av: Sunna

Haha, känner igen det där med att "man ska bara"... ;)

2011-11-04 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0