Ännu en fredag

Jag får sluta ursäkta mig, för veckorna, dagarna, bara går. Måndag blir till fredag på nolltid. Den här veckan har varit allt bortom normal. En massa spännande kundmöten och jag har verkligen utvecklats! Underbart men det tar energi. Hela veckan har varit ett givande och tagande men jag ger mer energi än jag tar. Det är mitt jobb; att stå längst fram, alltid le, alltid engagerad, professionell, på. Det tar på krafterna, men jag tycker om det!

Men en fredag som denna pyser luften ut till slut. Stänger kontoret för helgen, vandrar hem genom stan till sushimiddag, soffmys och tidig kväll.

God natt


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Snart kommer väl tapetbilder......

2011-10-31 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0