Energi

Vilken dag! Och vilken bra dag!

Visserligen tyckte jag att helgen gick lite för fort och morgonen var tung, men vilken dag jag haft!

Fått så mycket energi och tagit stora steg fram både i form av kunskap och erfarenhet. Avslutade dagen med ett två-timmars kundmöte! Det tog tid men gav så mycket energi tillbaka! Dessutom resulterade det i ett nytt möte nästa vecka igen! Det här känns riktigt bra!

Och tur att man får energi ibland och inte bara ger! Det behövs lite extra en kväll som denna då jag har massor som jag VILL göra och sambon är borta. Som vanligt njuter jag mat han inte tycker om; ikväll fiskpinnar!

Ha en skön kväll och glöm inte att lämna ett litet avtryck!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sunna

Va skönt att allt flyter på hos er. Ska prata med Johan sen för att planera in en liten tripp till Uppsala :) Puss och kram

2011-10-24 @ 21:13:07
Postat av: Nettsi

det jag ser är inte fiskpinnar......

2011-10-24 @ 21:28:34
Postat av: pia

om du har energi kvar kan du väl skicka över lite till mig jag behöver massor nu.kramis

2011-10-24 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0