Födelsedag!

Idag har jag födelsedag! 17 oktober, 1986, kl 23.00 föddes jag! Hela 25-år sedan! Om jag har åldersnojja? Inte det minsta! Jag kan nästan känna att det är skönt att växa till sig lite!
.
Jag firade hela lördagen tillsammans med familj och släkt. Jag har fått alldeles för fina och för många presenter. Men det älskar jag ju! En massa bra-att-ha-saker som Lexingtonlakan, ny plattång, ny parfym, gardiner, smycken, örngott i arv från farmor, delar till servicen. Helt enkelt perfekta saker!
.
Idag har jag firat på jobbet. Bjöd mina kollegor på cupcakes vilket resulterade i många grattis och dessutom en jättevacker orkidé i en kruka som passar vårt nya soffbord helt perfekt!
.
Jag känner mig lika bortskämd som vanligt på min födelsedag. Både i form av presenter och uppvaktning men framför allt för att jag har så många fina människor omkring mig som verkligen tycker om just mig. Det är en underbar känsla!
.
.
25 år. Det är en bra ålder!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Du kommer alltid att vara i den bästa åldern!

2011-10-17 @ 18:59:21
Postat av: Erika

Det blir att jobba/flytta/jobba/ flytta hela veckan :) målet är att vara inne till veckans slut iaf



kram!

2011-10-17 @ 21:43:43
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

STORT GRATTIS ! hoppas du haft en strålande födelsedag :-)



2011-10-17 @ 21:45:46
Postat av: Anonym

http://co-tretti.se/beas-lyxiga-kladdkaka-7-sorters-kakor-for-7-sorters-kaffe/



Ser detta gott ut ? gilla då gärna detta =))

Skulle bli oerhört glad då TACK! =)



Och grattis i efterskott =))

2011-10-21 @ 00:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0