I en Liten Storstad

Jag känner inte så många i Uppsala längre sedan många studiekompisar flyttat här ifrån. Därför blir förvåningen och glädjen lite större när bekanta dyker upp från ingenstans!

Igår på lunchen ska jag kila till Clas Olsson för att köpa det sista fixet till stolarna. Då möter jag Burgitta och Kurt! Farfars syster med make tillika sommargrannar!

Och idag när jag jobbar så dyker svärmor upp i lobbyn! Roliga överraskningar!

Nu är min lunch snart slut och jag ska återgå till jobbet. Sen drar jag till Stockholm för att möta bästa Stina och Carro!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Gittan o Kurt

Kul att du har börjat blogga igen!!!

Grattis till de snygga stolarna och bordet. Vad du kan! Det var jättekul att möta dig på stan.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!!

Kram Birgitta

2011-10-17 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0