Årsdag

Igår hade Micke och jag 1-årig förlovningsdag! För ett år sedan gick han ner på knä på Trosa Stadshotell & Spa. Jag vart väldigt överraskad :-) Det har inte bara givit mig ett fantastiskt minne utan en vacker ring och ett år fyllt av bröllopsplanerande! Underbart!
.
.
Förlovningsmiddag med mysiga släktningar
.
Gårdagen firades med en tur till - ÖREBRO! Igen! Men den här gången var det en extra spännande tur för vi hälsade på hemma i huset! Och nu har även jag varit inne då! Jag var på Kap Verde med Stina när det var visning på huset så Micke gick själv och jag har fått lita på andras omdömmen då budgivningen drog igång direkt :-) Men jag har hela tiden känt det på mig att det är mitt hem! Och det kommer garanterat att kännas som hemma. Det är så fint med naturen in på knuten, stora vackra fönster, vackra trägolv och så det lilla stallet. Jag längtar verkligen hem nu! 2 veckor tills jag börjar mitt jobb i Kumla och 2 1/2 vecka till tillträdet!
.
Idag har dagen gått åt till att packa. Det blir fler kartonger än jag tänkte mig och ändå syns det knappt att man plockat ner :-) Varför har man så mycket saker? Det finns i alla fall en underbar fördel med denna flytt, bortsett från att vi får flytta till hus, och det är att vi slipper städa, Hurra! Bara att packa och dra!
.
Ha nu en skön söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Helt ofattbart att det är ett helt år sedan den mysiga förlovningsmiddagen på Lilla Rullingen. JAg är så glad för Eran skull! Tycker också att det var helt nyligen nu flyttade in i Er mysiga lägenhet ; men nu: Välkomna till Örebro!!

2012-04-22 @ 20:47:09
Postat av: Sunna

Gud det är allt så spännande. Jag åker förbi ert hus varje dag och bara längtar tills jag får ta en titt inne också! Att ni ska bo just sär känns så konstigt! =)

Lycka till med packningen nu! Puss

2012-04-23 @ 08:56:58
Postat av: Erika

Låter som ett härligt hus!



Kram kram

2012-04-23 @ 22:51:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0