Kurar

Hej hej hallå!

Sitter inne och kurar efter jobbet, vilket väder! Skönt att jag inte behöver ut något mer idag i alla fall!
.
Imorgon är det bara en vecka kvar på jobbet i Uppsala! Det känns både bra och lite tråkigt. Jag har haft många roliga kollegor som jag kommer sakna, men det ska bli så skönt att få komma igång att arbeta på riktigt igen! Just nu försöker jag enbart lämna över och dela med mig av min kunskap - det blir inte så mycket affärer av det. Men snart så!
.
Just nu längtar jag mycket efter huset och det är bara få dagar kvar! Ska bli så skönt att få komma hem till lugnet på landet framöver :-)
.
Ikväll får det nog bli lite bröllopsplanering också :-) Det är lätt att tro att man har läget under kontroll när man inte håller på med det. Tror vi behöver sätta oss ner och se över vad som ska göras och hur vi bäst gör det!
.
Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

jotack det var en urmysig dag vi fick :)



lycka till med bröllopsplaneringen !



Kram

2012-04-26 @ 21:29:45
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag längtar tills ni kommer hem!!

Hoppas de här dagarna går fort :)

Puss!

2012-04-27 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0