Snyggdag

Hej där!
.
Minst sagt länge sedan! Och mycket har hänt sedan dess vill jag lova!
.
Förrutom att snön har försvunnit och marken sakta värms upp av solen igen så pågår det mycket. Det planeras bröllop och stora framtidsplaner. Det jobbas, tränas och ja, till och med semestras!
.
En vecka i Kap Verde tillsammans med Stina gav välbehövlig vila efter den korta julen! Bara sol och bad i en hel vecka :-) Mesta dels beroende på att det inte fanns något annat att göra än just sola. Rookies tydligen eftersom att vi brände oss första dagen. Två vinterbleka blondiner sovandes i varsin solsäng i faktor 15 första dagen. Friska fläktar som gör att brännan inte känns. Begåvat! Men det gav resultat och jag har liknats vid Björn Ranelid på jobbet. Den svenska avundsjukan givetvis!
.
Innan vi vet hur allt blir kan jag inte säga mer om framtiden, men klart är i alla fall att bröllopsinbjudningarna äntligen nått sina mottagare och det hela känns ännu mer verkligt! Efter val och kval gällande papperssorter, färger, tryckstilar och sidenband blev det precis enligt önskemål. Jag lovar bild framöver även om de flesta utav er kanske rent av fått ett hem i brevlådan!
.
Och på tal om träning då. Jag har sån träningsvärk i rumpan att jag knappt kan sätta mig på toaletten, än värre att ta mig upp igen. Hade träning för instruktör igår och jag skakade av utmattning efteråt. Men så skönt det är! Nästa vecka ska jag på PT-konsultation och kanske gå all in med det här. Tiden får utvisa.
.
Ska också tillägga att jag hade en riktig snyggdag idag. Ni vet när man känner redan på morgonen "this is it". Inte meningen att förvirra kunderna, visserligen, men det känns bra. Riktigt bra.
.
Ha nu en riktigt skön helg!
.
.
SnyggJossan

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Så det är giftermål på gång, vad spännande! Kul!

Jag kan ha heeelt fel nu, men jag tyckte jag såg dig på cykel för några dagar sedan. I Uppsala. Vid Riverside?! :) Som sagt, kan ha helt fel... men isf var det nog din tvilling.

;)

2012-03-18 @ 21:09:20
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Sunna

Du är ju snyggo alla dagar Jossan!! :) Men ja kan tänka mig att solbrännan hjälper lite extra. Själv ser man ju ut som en blöt fågelskit... Haha Var inte kul att sitta bredvid Stina igår heller ;) Men OMG kan inte vänta till juni.

2012-03-19 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0