1 ynka vecka kvar!

Äntligen helg och som jag behöver det! Dels för att vila upp mig men också för att lägga i sista växeln och köra på med bröllopet för nu ÄR DET BARA EN VECKA KVAR! Och hur fort går det inte!?
.
Har suttit med festprogrammet mer eller mindre hela dagen. Mamma och pappa har slitit i trädgården tillsammans med Micke. Och visst är det synd att inte kunna njuta utomhus, men vad gör man inte för att hinna klart? Dessutom är det jätteroligt att fixa för förväntningarna byggs upp alltmer!
.
Vi säger varje dag nu att vi nog inte förstår att det är nu det verkligen blir av! Att vi ska stå där i kyrkan. Att musiken börjar spela, att vi går in. Alla människor: släkt och alla vänner. Som är där för oss. En hel dag för oss - för vår kärlek. Nej, jag kan inte förstå det, och jag kommer nog inte göra det förrän vi faktiskt står där. Men det är underbart redan nu. Hur kommer det inte kännas då?
.
Ha nu en underbar kväll i fina fina Sverige!
.

Kommentarer
Postat av: Nettsi

En stor, stor kram från en förväntansfull

2012-05-26 @ 23:35:43
Postat av: Erika

oj vad spännande med bröllop snart! fort det gått.



Kram!

2012-05-27 @ 22:16:06
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Sunna

OMG det är inte långt kvar nu!!! Vips så är ni herr och fru :)

2012-05-28 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0