4 km och där med pasta

Hann aldrig möta några barn. S och E dök upp med YY innan jag hann ner. Sedan satte de igång att leka och jag däckade på sängen en stund. Kunde jag gott unna mig, orden kunde jag redan. Fick ont i magen av lunchnudlarna. Snabbnudlar från supermarketen. Ingen höjdare. Synd att jag köpte 5 pack. Hann nästan ner att möta stora S. Mötte henne vid ytterdörren. Sedan gick jag ner och tränade. Sprang 4 km. Kände mig mycket nöjd. Enklare styrka efter det. Kunde nog springa längre om det inte blir så långtråkigt. Kroppen känns i alla fall mör.

Lagade middag. Pasta med tomatsås och skinka. Barnen gillade. Även jag. G hann dessutom komma hem och sällskapa med oss under andra halvan av middagen. Barnen mycket glada att hon är hemma igen, trots att hon inte varit borta i ett dygn. Måste vara tacksamt att ha barn. Jag är också glad att hon är tillbaka. Mysigt med sällskap. Kanske jag får lite bättre sömn i natt också.

Nu ska jag snart sova. Läsa något kapitel till och sen bara mysa. Jag behöver det.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

God natt!!!

2009-04-20 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0