Ledig lördag

God morgon lördag!

Igår kväll var jag ute med mina klasskompisar på Bar Blu. Jag mötte upp vid 3.3 och  guidade in till Bar Blu. Väl där tog vi några drinkar och snackade en massa. Riktigt kul att prata med folk utanför klassrummet. Alla blir lite annorlunda när man kommer ut och det är kul att prata om andra saker än skolan. Roligt också att så många följde med, en del oväntade ansikten kan man säga.

Sedan gick vi in och dansade en stund. Jag lämnade runt 02. och somnade så snart jag la huvudet på kudden.



Imorse fick jag sova läänge. Tyvärr vaknade jag runt 05.30 trots öronproppar. Känns som den inbyggda väckarklockan fungerar utmärkt! Somnade om och vaknade runt 10.30. Då hade fam EK redan gett sig av -till S fotbollsträning. Jag får följa med nästa vecka i stället. Nu ska jag nog krypa ner en sväng till och läsa lite. En ledig lördag helt enkelt :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0