Recovery



Idag mår jag bättre, men magen gör fortfarande lite ont vilket säger att det inte i första hand beror på fredagens vodka. Kanske stress eller något jag ätit? Spelar ingen större roll, lite jobbigt är det. Mina fina klasskompisar bjöd med mig på klubb igår men jag tackade nej. Kände att jag behövde min återhämtning.

Åkte till Chaoyang Park med Sofia och Siri för att kolla in tennisbanorna. Vi alla ska spela där nästa helg så vi bokade en bana. Efter åkte vi ColdStone och åt glass. Nu är vi tillbaka hemma igen. Ska väl plugga lite tecken, läsa en bok och träna lite. Kanske min mage mår bra av.

Tänkte skriva ett fint litet inlägg senare om mina fina vänner. Jag saknar dem verkligen!



I feel better today. My stomach still hurts which tells me that it´s not the vodka from friday night that causes the pain. Maybe I´m stressed out or something I ate. Really doesent matter, it hurts. My sweet classmates invited me yesterday to go cubbing, but I had to say no. I felt I needed the recovery.

Today I went to Chaoyang Park with Sofia and Siri. We were checking out the tennis courts. We are all going to play there next weekend. After that we went to ColdStone for some ice cream. Just what I needed. Now I´m back home, doing nothing. Have to do some homeworks and maybe working out.

Later I will make a review of my nice friends. I really miss them back home!

Kommentarer
Postat av: Chong Mei

Ahh..so thats why! :P Thank you for the translation! :)

2009-04-26 @ 06:11:04
URL: http://www.mysweetspicylife.blogspot.com
Postat av: Nettsi

- nu även på engelska!!

2009-04-26 @ 08:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0