Schoolshow and cinnamon buns

Imorse fick jag sovmorgon för jag tog helt enkelt ledigt från skolan och åkte med tjejernas skolbuss till Svenska skolan. De hade Open Mic och Stora S klass hade teater med sång på kinesiska. Det fick man inte missa! Dessutom var det inte fel att skolka lite idag :)




Åkte sen hem och drack kaffe. Efter det har jag bakat bullar och pluggat lite. Ska göra lite mer plugg, lite lunch och sen kanske gå till Frost. Ikväll ska jag träffa min klass, äta middag och gå på KTV -kareoke. Såg dessutom att en klasskompis fyller år idag, så ikväll blir det nog party. Vår söta lärare kommer också med, kul!

Ha en bra dag, hoppas att ert fina väder håller i sig!

Puss o kram


Today I´ve got some more sleep, I took the day off from school and went to the Swedish School to watch the girls. They had Open Mic and big S had a show with her chinese class. I couldn´t miss it!

Went back home to get some coffe. Have been doing some homework and made som swedish cinnamon buns. So lovely! I am going to do some more homework and maybe do my nails at Frost. Later tonight I´m gonna meet my class for some dinner and KTV. One girl´s birthday today, I guess we are going to cellebrate her ;) Our lovely techer is also joining us, so fun! Have a nice day! Xoxo



Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hoppas att du hade en trevlig dag utan dåligt samvete.Open mic kan man ju inte missa.

Kram

2009-04-29 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0