Välkomna tillbaka!

Efter min tredje lektion, men ännu en ny lärare med samma namn som jag (dvs. Fen) så kastade jag mig in i en taxi för att möta Gitzo, Siri, Signe och Ellen vid flygplatsen. Då jag var sen och de lite tidiga så fick det vänta på mig i stället. Men sen tog vi taxi hem tillsammans och fikade och de berättade om sin Sverige-vecka. Skönt att ha er tillbaka! Inte längre tyst och tomt i alla rum utan fullt av liv igen. Som det ska vara!

Jag har pluggat lite nu på orden jag ska ha till imorgon. Totalt 28 stycken inkl. tecken så det gäller att jobba på redan från början så att man inte hamnar efter!

Nu ska vi gå och äta där vi sa hej då sist, och äta Gong Bao! Super god kinesisk rätt!

Puss o kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Gong Bao!! Mums!!!

Kram till alla mina 5 tjejer från nettsi

2009-04-01 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0