Back to reality

Imorse började jag med en liten sovmorgon. Jag hade verkligen tänkt att ta en morgonpromenad men när jag hörde att varken Gitzo eller Ulf gick ut så somnade jag om en stund. Jag kan lätt bli lat jag, får inte tänka för mycket utan bara kliva upp. Men en säng i ett svalt rum med gosigt duntäcke, ja då är det svårt att gå upp.

Var lite barnvakt imorse. Tog med Signe, Ellen och Sofia till Frost (andra gången jag var där denna vecka). Tjejerna gjorde sina naglar och tittade på film medan jag tog mig en fotmassage. Aj säger jag bara. Höll på att fullkomligt dö för att det gjorde så ont. Någon form av zonterapi för hon pressade sig runt på mina fötter och menade på att det är hjärta, lever, nacke, mage etc. Och visst kändes det i hela kroppen, svettades och då och då reste sig håret på hela kroppen. Samtidigt gjorde det förbannat ont så det lär inte bli fler gånger just där kan man säga. Man fick i alla fall känna att man lever!

Vi åt lunch på nedervåningen, på O Sole Mio, pasta och pizza och det var mysigt. Såg också Dumbo på kinesiska till lunchen. Vi tog sedan med Sofia till McDonald´s-marknaden där alla tjejer, inkl. jag, köpte diadem och lite andra hårsaker. Sedan mötte vi Siri vid skolbussen.

Nu har jag faktiskt kommit igång lite med mitt pluggande, tro det eller ej. Sitter och läser projektpsykologi förnärvarande och det är helt okej. Synd bara att studentlitteratur alltid måste ha så trist utformning och trista exempel.



Ikväll blir det Peking-anka på Jing Zun. Yummy!

Krams

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Jag vill va med Er.............

2009-02-25 @ 14:16:51
Postat av: mormor

Nu blir du allt bortskämd det att äta på restaurag,eller så blir jag litet avundsjuk, välj själv.

2009-02-25 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0