Fågelboet

Igår var vi som jag nämnde på nationalarenan Fågelboet här i Peking. Här kommer lite bilder:


Fågelboet i all sin prakt. En fantastisk byggnad


Ellen så lycklig över att det fanns snö


Till och med trappen är designad


Mamma inne på arenan


Under min fot satte Usain Bolt nytt världsrekord. Det är mäktigt!

Det var en bra dag vid fågelboet om än väldigt kallt! Lägger till en bild framför Fågelboet i somras under OS. Det var betydligt varmare då då man svettades i shorts och linne!


Älskade Mikael, jag och Signe sommaren 2008, OS

På frågan vad jag gillar att fika så säger jag så här; Hemma  Sverige älskar jag Desirée-bulle. Fluffiga bullar fyllda med vaniljgrädde med kanel och socker på. I allmänhet gillar jag saker med choklad på i olika former men på ColdStone frossar man i gräddig glass med marshmallows och chokladsås!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar vara en väldigt liten Usain om han är under din fot och springer... Hur nice arena som hellst !

2009-02-19 @ 18:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0