Fredag fredag

Efter IKEA blev det lite träning nere i gymmet. Tydligen väldigt sällan folk där vilket var skönt. Bara jag, löpbandet, maskinerna och en massa speglar. Satte på min ipod på hög bra musik och joggade på bandet innan det blev lite styrketräning. Så nöjd så detta kommer det bli mera av!

Åt lunch och handlade lite innan tjejerna kom hem. Då fikade vi upp de sista cupcakesen. Gitzo och jag gick till Yashow och köpte skidkläder. Blev ett par svarta täckbyxor och en orage (!) jacka, Peak så klart! Lovar bilder från morgondagen. Då ska vi utanför stan och åka slalomskidor tillsammans med Draken och Daniel! Ska bli jätte kul, verkligen taggad! Såg nyss på High School Musical också och åt goood glass från Cold Stone som vi köpt hem. Yummy!

Nu låter det som tredje världskriget här utanför igen. Någon som vet när de slutar smälla? Agneta kanske som bott i Peking? Nyår är ju över sedan minst en vecka tillbaka... Öronproppar i natt igen då. Läskigt om man inte vet om det så skulle man verkligen kunna tro att de bombar stan. Schhhhh!

Nu ska jag soova så att jag är pigg i backen imorgon. Lovar att ta med kameran!

Puss och ha en bra fredagskväll där hemma!

Kommentarer
Postat av: nettsi

Lycka till i skidbacken.Akta armar och ben

Kram (vad heter det på kinesiska?)

2009-02-06 @ 16:44:08
Postat av: Johan

Blir avis på att man kan gå och shoppa lite skidkläder så där bara :) Hoppas ni får det guld i backen, bryt inga ben eller så. Vill ha lite bilder, är det måntro en innomhusbacke ? =) Kramar

2009-02-07 @ 02:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0