Trötter...

Tycks inte ha återhämtat mig ännu ifrån förrgår natts sömnproblem trots att jag sov helt okej i natt, för jag är supertrött. Livia, Cornelia och Viktor stannade kvar på middag och det blev kurdiskt? Det var i alla fall väldigt gott men nu är jag supertrött. Barnen ska precis sova och jag funderar på att snart göra det samma innan ögonen faller ihop helt.

Imorgon tänker jag shoppa. Skor! Vill ha fina och lite roligare skor då mina svarta stövlar faller i bitar och känns så vintriga. Conversen kommer snart att kastas ut också för de har spruckigt och kommer aldrig att bli annat än smutsgrå trots flertalet tvättar. Smutsiga och trasiga skor är inte riktigt min stil. Shopping imorgon alltså! Sen kommer Sofia och då blir det lektion igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Förstår att du är trött gumman, dåligt med sömn och full rulle hela dagarna =) Håller med Sunna, du kan bli housewife på heltid sen när du kommer hem. Ser fram emot o bli bjuden på dina bakverk, sen väldigt gott ut. Vattnas i munnen när man tittar på bilderna =)

Puss o kram

2009-02-11 @ 16:04:41
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0