En svår dag

Idag är det trots allt en svår dag. Tog lång tid innan jag somnade igår efter många tårar men också skratt. Men jag kommer, utan tvivel, att sakna Micke något obeskrivligt mycket. Tänk vad fantastiskt det hade varit om vi hade åkt tillsammans. Konstig känsla när man ska göra något som både är kul och tråkigt. Vill absolut åka men ännu kan jag inte förstå att jag faktiskt lämnar Micke mitt i allt. Men vi har lovat varandra att det är sista gången vi flyttar ifrån varandra, eller rättare sagt sista gången jag flyttar ifrån. Från och med sommaren 2009 ska vi flytta närmre varandra :)

Idag blir det inte mycket gjort. Ska åka till Forex och se om jag kan få ut pengar, behöver både USD och kinesiska. USD är prio ett, kinesiska kan man ta ut där nere på plats. Sen runt lunch åker vi först till mamma och säger hej då till henne och sen via Köping och plockar upp Micke och sedan blir det Arlanda. Förmodligen tårfyllda farväl så jag struntade i mascara idag.

Idag flyttar jag till Kina i 5 månader.

Kram ♥


Min älskling och jag

Kommentarer
Postat av: Sunna

Åh Gumman du kommer få dig en sådan upplevelse, men jag kan rätt tänka mig hur svårt det är att lämna Micke kvar här hemma!

Men Lycka till nu och njut av tiden!



Pussar och Kramar, SUNNA

2009-01-20 @ 10:24:50
Postat av: nettsi

Förlåt att jag inte följde med till Arlanda! Tror inte att jag hade varit något stöd. Vet att Du kommer att få en fantastisk vår.

Saknar Dig redan

Kram lilla gumman!!

2009-01-20 @ 17:10:04
Postat av: Anonym

Hejdå min underbara syster ! Saknar dig redan här hemma ! Hälsa de små tjejerna. Kramar

2009-01-20 @ 17:27:05
Postat av: Stina

Hej Gumman!!

Förstår att det var en jobbig dag för dig igår. Hoppas iaf att flyget ner gått bra och att du fick ett varmt mottagande på flygplatsen, de kan man behöva en sån dag.

Jättemysigt i söndags och vi kommer att göra om det flera ggr när du kommer hem igen. Men du kommer säkert att få det jättebra i Kina och framför allt massvis med erfarenhet. Du är sjukt modig som gör de här.

Ta hand om dig nu och skriv så ofta du kan =)

Pussar o Kramar Stina

2009-01-21 @ 10:48:41
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0