Vardagssökning!

Jag hade tänkt att försöka mjukstarta mig till en vardag idag. Det gick inge vidare. Sov till 11. Knappast vad man kan kalla vardagstid! Å anda sidan har jag försökt att ta igen det nu med att skriva ut mängder med övningar till min kommande tenta. Jag kommer ha att göra!

Imorgon blir det kanske vardag på riktigt. Övriga familjen ska börja jobba igen. Och eftersom att jag bor hemma nu i väntan på min Kinaflytt så kan jag ju hoppas på att ryckas med! Tänkte i så fall sätta mig med plugg. Dock saknar jag alla mina böcker som ligger kvar i Uppsala. Annars ska jag försöka komma till rätta med lite praktiska saker ang flytten så som att ringa till adressändring, försäkringsbolag och liknande.

Snart blir det nog lunch. Det ska bli gott! Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda. Det är ju trots allt söndag!

Krams ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan sis! Ska bli grymt att kunna läsa vad du har för dig.. ta hand om dig så länge!

Puss

2009-01-06 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0