Den blomstertid

Idag var det skolavslutning och visst kom det en och annan tår när man ser alla fina barn som säger hej då till kompisar de kanske aldrig träffar igen. Men så är livet när man går i skolan i utlandet. Kompisar kommer och går.



Jag och Ellen, jag, Ellen, Siri och Signe och sist tjejerna igen med Siris kompis Ottilia.

Det blev direkt till fotbollsavslutning efteråt. Jag segade ihop under den heta värmen och kom hem och slocknade på sängen. Sen vaknade jag och då stod en sillunch (som inte blev av vid Valborg) på bordet. Tack Daniel =)

Tog en tur till Pärlmarknaden och köpte lite presenter. Börjar inse nu att det kanske blir lite svårt att få med mig allt hem ändå. Får ha ett stort handbagage. Ska provpacka i tid så får jag väl posta hem lite saker annars. Det går ju det med.

Ikväll blir det fotboll på Workers Stadium som ligger på andra sidan gatan.

Imorgon blir det avskedsbrunch för fam EK på Westin. Gissa om jag älskar den brunchen. Men en och annan tår då också kan man gissa.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är så duktig att skriva,vi följer er alla när du berättar. Kramar från morfar och mej

2009-06-13 @ 20:25:33
Postat av: Nettsi

Förstår att det var starka känslor..... Nu är Ni alla välkomna hem!!

2009-06-14 @ 07:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0