imorgon är en annan dag

Jag blir stolt över mig själv när man tar till vara på chanser i livet. Jag är ju annars en person som gillar att planera och strukturera. I Kina har jag lärt mig annat, av olika anledningar. En sak jag lärt mig är att tacka ja och hänga på. Inte fundera, inte tveka, utan säga ja.

Ikväll var vi på Marriot Beijing på en launchning av nya viner. När annars skulle man få göra det? Mycket trevligt och mysigt. Kvällen avslutades på Pavillion med lite kyckling och en öl. Nu blir det bums i säng. Nytt prov imorgon. Kanske det viktigaste. Men idag har jag levt. Fullt ut.

Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är en sån som brukar tacka ja till det mesta, gillar att hitta på nya saker! men tror kanske att det beror på att man sitter hemma mycket i sitt jobb, då är det kul att komma iväg och göra saker! :-)



ja vi hade en riktigt trevlig kväll på o´learys! fullproppat med folk! och så vann sverige ju med hela 4-0! så, stämningen var på topp minst sagt! och hamburgaren var gooood! :-D



vinprovning låter skoj! jag vill gärna gå på det i italien i sommar!

kram!!

2009-06-10 @ 22:55:33
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0