Tack

Imorse blev det t-bana i vanligt ordning. Var inte alls en lika romantisk morgon som jag fick det att framstå som förra veckan. Jag var trött. Men iväg kom jag.

Lektion och sen taxi hem för att byta av Daniel som barnvakt. Ellen är hemma idag med pga sjukdom, men imorgon blir det skola för henne igen för idag är hon kry och äter massor igen! Vi ska strax gå och handla. Mamma G är borta ikväll och då önskar barnen korvstroganoff som jag ska laga. Sen blir det träning idag och lite mera plugg.

Tack för gratulationerna om mitt framtida civiltillstånd. Idag åker Micke +mammorna? till lägenheten och spanar läget. Jag är nyfiken så att jag spricker.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0