Alive!

Nähe. Han är inte död ännu. Min otrevliga kompis lever fortfarande i allra högsta grad. Skakade lite på koppen nyss och han spratlar. Kanske inte så smart med tanke på att han kanske hamnade på fötterna nu och då kommer att vara snabb när han väl blir fri.

Hur hanterar man såna här små husdjur? Har hört att man inte ska mosa dem för att det lockar fram fler. Men det kanske är några kackerlacksaktivister som hittat på det?

Håller tummarna för att hans kompisar ser sin instängda vän och har vett nog att hålla sig borta från mig.

Nu har jag ätit söndagsmiddag. Den blev snygg men lite väl rinnig. Nu ska jag slänga mig i sängen med de två sista avsnitten på Lost -Säsong 1.

Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0