Calle och jag

Imorse for jag på ett frukostmöte på Svenska handelskammaren tillsammans med moster. Idag talade Carl Bildt och det var mycket intressant. Fanns en hel del kul männiksor där också från olika företag och andra organisationer. Calle pratade om krisen och om Europa-läget. Vi har ju träffats förr, Calle och jag (genom vissa släktförhållanden), men inte trodde jag att han kände igen mig. Men kanske var det tackvare moste som han gjorde det? Hur som helst så är det inte varje dag man tar i hand med den svenske utrikesministern. Och absolut inte i Kina!



Kanske kunde bett Carl om en finare bild..

Sen flängde jag ut till IKEA och handlade ett överkast och några kuddar. Ska köpa en spegel och en pall i en butik här i kvarteret som säljer kinesiska möbler. Har spanat in en röd fin spegel där som snart ska bli min!

Kl 13 kommer Sofia. Blir ensamlektion idag med, men det är nyttigt för mig. Måste hinna vila en sväng för jag är super trött.

Krams

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vad man upplever när man är utomlands är väldigt olika..

Jag är övertygad om att du får ut det du vill ha av din tid i Kina

Kram

2009-03-03 @ 12:25:21
Postat av: Johan

Va läkcert, bra att du representar familjen när det gäller kändisligan :) Puss & Kram

2009-03-03 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0