Frostad!

Nyss hemkommen från Frost Nails. Man är lite bortskämd. Klipper inte ens mina naglar själv längre. Nu är de i alla fall fina igen och jag tog genomskinligt denna gång så slipper man fult avskavt nagellack.

Ska nog slänga mig på soffan med en kopp te och läsa lite. Blev lite frusen idag, vårjackan är inte riktigt tillräcklig idag för det blåser ute och man blir kall. Nu får gärna värmen komma tillbaka...

I kväll blir det kanske middag med Daniel. Vi behöver komma ut och lufta oss lite från Ai de gong yu. Sen ser jag fram emot en låång sovmorgon imorgon. Sova med öronproppar och dubbla gardiner ska jag göra så kanske det funkar :)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

sv:

Åh låter ju helt underbart, oh visst är det skönt med sovmorgon! blir dock ingen för mig imorgon skall iväg till IKEA ganska tidigt nämligen:) men det är också kul hehe sen blir de fest imorgonkväll istället.

Hoppas du får en underbar helg då.

Kram

2009-03-27 @ 09:11:53
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0