GOD morgon

God morgon!
Här har det startat bra. Fick iväg alla tre tjejer i tid. Hade en ganska lugn morgon och alla klädde på sig, fixade håret, åt frukost och borstade tänderna innan jag lämnade dem vid skolbussen. Gick bra och jag är övertygad om att de andra mornarna också blir bra. Känner liksom en liten saknad efter dem idag när de är mitt ansvar, att det blev tomt utan dem här. Vinkade av dem länge vid bussen. De var på gott humör och gjorde mig glad!

Tog en promenad till marknaden och våren är i luften. Något kallare på morgonen men luften är frisk och skön och solen lyser. Helt underbart! Kände mig lätt på vägen tillbaka hem. Som om fötterna knappt nuddar marken. Jag älskar våren!


Morgonens skörd

Pratade med Micke på telefonen igår. Vi har ju skypat en del, men igår lånade jag telefonen och fick slå hans nummer och ringa på riktigt. Det var mysigt och så underbart. Jag längtar verkligen efter dig älskling och det ska bli så underbart att du "snart" kommer. Mindre än en månad känns som ingenting numer.

Sitter och pluggar på här hemma. Det är helt okej även om det går ganska långsamt. Tack pappa för att du skickade hit den sista boken. Nu har jag inte längre några ursäkter utan ska se till att klämma böckerna så snart jag kan så att jag kan börja skriva.

Ha en bra dag!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

JAg tycker det låter som om du är en bar reservmamma.

Kram

2009-03-09 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0