Kvällstrött

Idag är jag extra kvällstrött, kanske beror på att jag sov lite dåligt i natt. Min förkylning stör mig lite i sömnen och bygget då, men det kanske jag har tjatat klart om?

Jag är ju också morgonmänniska så det kanske är naturligt för mig att bli trött så här dags. Bara bra med tanke på att imorgon blir det till att kliva upp tidigt för nu bär det av till universitetet igen och nu är det på allvar! Imorgon är första riktiga lektionen så då gäller det att vara pigg och alert! Ska bli spännande att se vad jag hamnat i för klass, vilken nivå det är på, vilken lärare vi har och hur lektionerna kommer att gå till. Jag är laddad.

Sen ska jag nog försöka fixa lite presenter imorgon. Har ju ett par som fyller år här snart och då måste man ju shoppa lite till dem! Hoppas också att förkylningen ger sig snart så att jag kan komma igång och träna igen. Saknar det faktiskt. Jag gillar att känna mig duktig och att vara kroppsligt trött om kvällarna.

Nu blir det nog ett kapitel i en ny bok jag börjat på. Har tittat på film så att det räcker idag även om det är spännande i Lost och jag vill veta hur det går. Har börjat på Majgull Axelssons Is och vatten, vatten och is. Hoppas att den blir bra.

Ha en skön söndagskväll!

Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0