Morning!



Kl 05.45 ringde min klocka imorse. Och jag var faktiskt ganska pigg. Det var redan ljust ute så jag låg och tittade på himlen och mös till kvart över 6. Då klädde jag på mig och gick ut. Jag testade att gå till tunnelbanan och åkte en station. Mycket mindre folk än runt 8-9 men idag var ju ju extra tidigt ute. När skolan kommer igång lär jag nog inte behöva gå hemifrån förrän kvart-tio i sju. Visserligen tidigt, men jag är morgonmänniska så det ska nog gå bra.

Underbart att vara uppe så tidigt egentligen. Ett jättevackert morgonljus, strålande sol, klarblå himmel och ett lugnare och skönare tempo. Jag älskar verkligen våren och visst ligger det lite sanning i: morgonstund har guld i mun..

Klev av på nästa station och promenerade sedan tillbaka och gick till marknaden där jag köpte jordgubbar och bananer. Nu blir det inte mer marknad på morgonen på ett tag så jag passade på medan jag kunde. Totalt fick jag mig en promenad på 75 minuter och det kändes jätte skönt!

Har ätit frukost nu och vet inte riktigt hur min dag ser ut ännu. Halsen känns i alla fall bättre. Kanske ska gå iväg och handla lite matsaker eller så. Eller kanske ligga på soffan och läsa lite.

Ha en riktigt bra dag och ät lite våfflor för mig också!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vilken härlig start på dagen!! Vilken tur att du påminde mig om våfflor!

2009-03-25 @ 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0