Osolig söndag

Trodde nästan att det alltid var sol ute numera, men idag är det dis. Det ledde till att jag blev lite slö när jag vaknade. Har ätit frukost i sällskap av datorn och lite bra musik. Jag saknar faktiskt en dagstidning att bläddra i på morgonen. Även om jag inte läser allt så är det mysigt på något sätt att sitta där och prassla lite.

Idag ska jag gå en promenad och fixa lite saker, bla. boka om ett hotellrum till kommande gäster. Sen ska jag kolla upp en sak åt mormors syster Agneta. Annars blir det nog inte så mycket mer. Kolla lite Lost och bläddra igenom böckerna inför morgondagens första lektion. Och laga lite middag ska jag göra också. Blir nog en lasagne.

Ha en riktigt bra söndag och njut av att det är sommartid numera. Sommaren närmar sig mina vänner!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0