Småseg..

..har känt mig lite seg nu på eftermiddagen kvällen. Hade ont i halsen imorse när jag vaknade men det gick över under dagen. Nu är det tyvärr tillbaka så det blev ingen träning idag. Men en 30 min promenad i stället. Är nog bra för kroppen att vila lite. Har nog aldrig tränat så här mycket och hårt förrut och träningsvärken sen fre-lör sitter fortfarande i. Lika bra att vila ut den och halsen. Vill inte gärna bli förkyld nu! Införskaffade Fishermans Friend i affären på hemvägen av promenaden. Tänker alltid på svärfar Olle när jag köper dem. Han har alltid en sån där fin plåtask liggandes i bilen med halstabletter i. Nu har jag en egen.

Har annars pysslat lite vid datorn och läst en bok. Åt mellis av mitt bröd som blev riktigt bra. Och mättande. Så nu blir det nog bara lite fruktsallad sen får dagens ätande ses som avslutat. Blir nog en kanna te och lite mera läsning och Lost innan det blir tidig kväll så att jag kanske kan sova bort eventuella bakterier.

Imorgon bitti tänkte jag gå upp skoltidigt och gå till tunnelbanan för att se ungefär hur mycket folk det är runt den tiden jag behöver åka om mornarna. Kan ju inte gärna på en chock och komma försent på torsdag! Kan ju ta längre tid på morgonen. Åker en station tänkte jag och får på så sätt en längre morgonpromenad. Man kan ju alltid gå och lägga sig när man kommer hem igen :)

Ha en bra eftermiddag trots att jag hört att snön återkommit. Här är det som sagt något kallare igen men vårigt och solsken!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hihihi, gud så kul att de hittade på ett namn åt dig:)Känns som att det bara händer i Kina?

Hoppas du lyckas sova bort bakterierna! Det ska bli kul att höra hur det går på torsdag.

kram!

2009-03-24 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0