So far so goooood



Underbara underbara vår!

Detta är jag idag. Något trött, vaknade första gången vid 5 imorse, men somnade om. Man blir så lycklig när solen strålar. Hurra hurra! Inte alls så sur som jag ser ut på bilden!


Började min lilla tur med att gå till en fotobutik där jag tog passfoton. 6 stycken fina? bilder som kommer till användning imorgon. Resten kan man spara till kommande visumansökningar ;)


Här blir lilla jag photoshopad i butiken. Det var ju bra det!

Sen gick jag en lång promenad, in på Ginza Shoppingmall. Fick med mig ett par örhängen och hårspännen. Älskar fjärilar just nu så hårspännena passade bra. Promenerade sedan vidare och gick på lite nya ställen för mig. Gick sen in på McD-marknaden och köpte skolsaker. Papper, pennor, block, pennvässare, sudd och ett fint pennfordral. En plastmapp också. Toppen. Nu är jag redo för skolan.




Gick sedan in på ett hål i väggen på hemvägen och åt lunch - degknyten. De var riktigt goda. Stället lite väl slabbigt. Men jag tänkte som så; blir jag inte sjuk nu så blir jag aldrig det i Kina. 4 RMB kostade den lunchen. Bra budget.


Nu tänkte jag göra klart det sista på plugget så att jag kan skicka in det. Runt halv sex ska jag pallra mig ut till bussen och åka ett par stationer och möta Sofia. Hoppas att en halvtimma räcker. Jag har ju ingen aning. Sen blir det Hotpot ikväll. Bilder utlovas!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0