Torsdag kväll

Känns som om veckorna bara består av måndagar och fredagar numer. Redan torsdag kväll. Men jag vill påpeka att jag njuter. Börjar känna mig hemma här i Kina. Trivs riktigt bra, med ett annat lugn i kroppen. Visserligen har inte skolan börjat ännu, men det är en mjukare värld här. Kanske inte för mina medmänniskor, men för mig. Men självklart saknar jag min älskade Mikael. Men han kommer snarare än jag tror.

Dagen har varit bra. Promenad ute i vårvädret (dock vårstorm nu som sägs bära med sig sand från Sibirien och när den kommer in över staden blir luften gul och man vill inte vara ute). Eftersom att min kinesiska inte var tillräckligt bra skapades ett missförstånd mellan mig och läraren Sofia. Alltså ingen lektion idag. I stället åt G och jag lunch. Pyttelite plugg blev det. Träning och middag. Matt i kroppen. Sömn skulle sitta fint.

Blir nog en kopp te, en bra bok och en tidig kväll.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nettsi

God natt och tack för idag! Vi gör alla denna resa tillsammans med dig. Hälsa Gitzo

KRAM

2009-03-12 @ 14:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0