Worked out!

Kinesiska med Sofia och G i en timma. Sen lite mera plugg. Går skapligt sakta framåt. På ett trist sätt. Så kul är det inte, men det kanske blir roligare när man får börja skriva och inte bara läsa.

Tränade duktigt idag. 30 min på löpbandet och sen styrka för hela kroppen. Det går så mycket lättare när man har bra musik i öronen. Man inser liksom att man springer lättare och skuttigare till bra låtar. Man orkar liksom fem sit-ups till och så vidare. Underbart. Inbillar mig att jag ser resultat också, det gör det hela ännu roligare.

Lagade middag ikväll, G på föräldramöte. Hemgjorda pannbiffar (aldrig så goda som farmors.. hur gör hon?), färskpotatis? (potatis med sommarskal i alla fall), blomkål och brunsås. Lagom gott, men alltid lika mätt.

Ikväll blir det nog inte mycket mer. Helt slut i kroppen så det blir nog te och min bok igen. Njuter av ledigheten ett tag till.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hon har tränat i 50 år!!!

2009-03-16 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0