Andra bullar!



Stora S är frisk idag. Skönt! Åt frukost tillsammans allihopa och nu är de på fotboll. Själv är jag hemma och bakar bullar! De ska med till gudstjänsten sen och då kan man inte ligga på latsidan. Är lite orolig för slutresultatet, köpte mjöl igår, som jag hoppas är mjöl. Ja ni fattar. Inte en rad med bokstäver på påsen. Men det var vitt och pulveraktigt så jag hoppas att resultatet blir bra!

Blir lite ärendefix efter kyrkan. Yashow och så ska jag fixa Mickes present! Jag längtar efter dig älskling. Hoppas att du kan förlåta att presenten blir lite sen, men jag vill verkligen att den ska komma fram, så den skickas med moster till Sverige. Litar inte helt på kinesiska posten..

Ikväll blir det klassträff på bar som sagt. Ser verkligen fram emot det. Imorgon kommer bror. Wiiiihoo!

Ps. Kolla in den här söta bloggen: http://matildasalmen.blogg.se

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Är säker på att bullarna blev bra.Du är ju proffs på bullar - det vet vi alla.

2009-05-10 @ 08:53:23
Postat av: Matilda

Nämen åh! Tack för länkandet! Söt du är!



Vilka goda bullar!!! Är det bullarna på bilden du gjorde? Isåfall verkar ju mjölet ha varit.. mjöl! :-) Ser väldigt goda ut!



Förresten, du har mail! :-D

2009-05-17 @ 22:45:37
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0