Vinter!



Det tycks vara så att vintern aldrig tar slut. Det snöar mer och mer. Men jag tycker att det är vackert. Jag tycker att vi ska vara glada för all den snö som kom och faktiskt har legat kvar sen innan jul. Tänk så grått och trist det skulle vara med barmark och allt det mörka, geggiga. Snön ger ljus! Dessutom kan man ana vårens intåg, man kan lyssna på fåglarna, känna mildheten i luften och faktiskt tänka på att det fortfarande är ljust vid 17-tiden. Det är inte långt kvar nu.

Idag blir det lektion mellan 10-14. Jag har gjort mina läxor så det ska nog bli en bra dag. I eftermiddag blir det sedan träning tillsammans med Hanna (Beach 2010?) och sedan mys och middag med min sambo. Det är tur att vi bor ihop så mycket som pågår hela dagarna :-)

Hoppas att ni andra också får en riktigt bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0