Levande

Som jag berättat så lever inte min dator längre vilket har resulterat i att jag sporadiskt kan använda internet ca 1 gång om dagen på min gamla dator. Den tar minst en timma att starta upp för att sedan bli överhettad på några minuter. Så det blir inte så mycket uppdates här tillsvidare. Vi får väl helt enkelt göra som förr, ringa och skicka riktiga brev! Det gillar jag!

Kan i alla fall trösta mig med att bästa bror fixade att rädda innehållet på den gamla datorn! Hurra! Alla bilder och viktiga dokument vilar nu säkert på en extern hårddisk till nästa datorinköp genomför- när det nu kan tänkas bli..

Ha en riktigt bra helg! Jag åker till Sthlm lördag-söndag för att hälsa på Paulina!
Hurra, det ska bli så kul att ses igen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hoppas att du snart köper en ny dator så att vi får täta uppdateringar

Kram och ha en trevlig helg i stockholm

2010-03-06 @ 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0