Väntar in det nya

God kväll!
Så snabbt julen gick! En lördag, en söndag och en måndag. Men det var en fantastisk jul. Mycket mysigt sällskap av familjerna på självaste julafton, fina julklappar (känner mig alldeles för bortskämd) och god mat. En mysig lugn juldags förmiddag och en superrolig, och allt annat än lugn, juldagskväll tillsammans med bästa gänget!
.
Har jobbat i mellandagarna. Det känns som att hela världen är ledig utom jag, även om jag vet att det inte är sanningen. Men visst känns det något omotiverat att arbeta dessa dagar. Dock fick jag mig en ledig dag idag som bara spenderats hemma. Lagar nyårsdessert och myser. Imorgon bär det av till Örebro igen för nyårsfirande. 2012. Det blir ett spännande år!
.

Kommentarer
Postat av: ´Nettsi

Det är i Örebro det händer....

Kram hjärtat

2011-12-30 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0