Jag finns här

Jag hinner inte riktig med just nu!
Knappt hade jag packat upp på lördagskvällen innan det var dags för sängen. Söndagen efter var det bara att stiga upp för att direkt börja med pluggandet. 4 uppsatser skulle läsas och kommenteras parallellt med påfyllning av kylskåp och liknande. Samtidigt som hemmet skulle komma i ordning. I måndags inleddes den sista veckan av universitetsstudier. Och det är fullfart vill jag lova, jag gör nu de sista ansträngningarna. Och det går tungt. Men igår var det opponering på vår uppsats och vi vet nu vad vi behöver ändra till inlämningen på fredag. Kl 17.00 på fredag. Då är jag FRI! Tills dess får ni hålla er till tåls med lågfrekventa uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Det är bara att kämpa på, sista veckan! Så får ni fira lite på Fredag, kanske med lite nya goda drinkar. Själv åker jag till Åre idag så jag har packat upp bikinin och packat ner skidkläderna:) Hälsa fisken och kram på er!

2011-01-12 @ 11:14:44
Postat av: Nettsi

Lycka till med slutspurten!!

Saknar dig!!!!

2011-01-12 @ 12:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0