Nya tider!

Inte mer statistik, inga fler forskningsmetoder...
.
Uppsatsen är färdig. Utskriven och inlämnad. Jag är färdig, efter 4,5 års studier på universitetet. Färdig, klar. Jag är inte längre student, jag pluggar inte. Det var gamla tider. Idag kliver jag in i en ny fas i livet. Jag ska tjäna pengar. Och inga helger eller kvällar framöver behöver jag ha dåligt samvete för att jag inte pluggar lite till, eller skriver lite mer på ett arbete. Jag kan vara ledig. Jag kan sitta i soffan med en kopp te, ett glas vin, en bok och bara vara!
.
Det har nog inte sjunkit in ännu, hur stort det faktiskt är. Och kanske sjunker det inte heller in på måndag när jag vaknar och går till jobbet. Det kanske tar veckor? Men det spelar ingen roll, för jag vet!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

HÄRLIGT JOSSAN !!!

2011-01-14 @ 17:19:58
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack så mycket :)

2011-01-16 @ 11:33:44
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha ja det behövs :)



Tack detsamma!

2011-01-16 @ 14:01:27
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0