Salu

Oj vilken vecka! För det första gick den supersnabbt och för det andra har det varit så obeskrivligt mycket att göra - i alla fall för min typ av jobb. Känner mig rätt mör ikväll vill jag lova så det blir skönt med en hemmahelg i Uppsala. Ska försöka rensa ut källarförrådet så att jag får ner sakerna. Sakerna från Örebro alltså. De tre lådor jag hämtade i mitt gamla hem. Det fungerar inte att ha det i hallen längre ;)
.
Helgen firades in här med ett besök i Saluhallen. Köpte en krabba och skulle ta en vända förbi köttdisken innan jag gick hem. Slutade med två biffar för 300 spänn! Tur att man har lön. Sen var det ju förbannat bra biffar också ;) Ryggbiff :P På Spåret har avverkats i sann vuxen-poängs-anda. Nu blir det en tidning och sängen. Jisses vad jag ska sova imorgon bitti!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Inga nyheter till salu...

Kram & trevlig helg

2011-02-11 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0