Sommartid

Så underbart det är med sommartid. Det är ljust in på sena kvällen. Jag tror de flesta lever upp lite; knäpper upp en skjortknapp och en liten del utav dem själva. Allting känns lite lättare och roligare. Jag njuter av seneftermiddagar på balkongen och blir jag frusen kan jag gå in och ta ett värmande bad. Vad finns det att inte tycka om?
.
Imorgon åker vi till Båstad igen! Det är sommar om något. Det blir långhelg och det skadar inte med ett par dagar ledigt eftersom att semestern annars inte kommer förrän i augusti för vår del. Det blir tennis, förhoppningsvis en massa sol och självklart fest. Idag har jag varit lite sportig; Sirius - Leicester. Fotboll är alltid trevligt om än inte resultatet var det bästa..
.
Båstad 2009..

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hoppas att Ni får en toppenhelg i Båstad.

KRAM

2011-07-13 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0