Helt apropå

Hej där!
Det är lustigt, för på vägen hem från jobbet tänker jag att jag ska börja skriva här igen. Och samma dag får jag en kommentar på bloggen att jag borde sluta för att en annan person vill ha mitt bloggnamn. Vilka tillfälligheter! Eller som att jag här om dagen, när det var så isande kallt att ögonfransarna blev frostiga, tänkte att man borde ha skidglasögon på sig på väg till jobbet för att sminket inte ska rinna. Och så möter jag en cyklist idag med just skidglasögon. Hysteriskt roligt förresten.
Har tänkt på en sak idag. Något som jag anser är fruktansvärt förnedrande trots att det är en liten struntsak. Jag får återkomma imorgon och låta det här bli min cliff-hanger, för det måste beskrivas med bilder!
So long!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Var är bilden

2011-03-02 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0