När katten är borta?

När katten är borta dansar råttorna på bordet. Så sant. När min sambo är borta passar jag på att äta barndomsmat. Sist blev det köttsoppa på burk, en annan gång fiskpinnar. Ikväll blir det fiskbullar i hummersås. Men jag förberedde mig på ICA på att säga att det är till min katt. Jag vill fortfarande inte erkänna att jag tycker om det. Så nu ska min katt äta fiskbullar, själv ska jag äta chips till middag och sen dega i soffan resten av kvällen. Jag har PF! Då kan man kolla på skräptv kvällen lång :)
.
BTW! Imorgon ska jag på kurs! Kul :)

Kommentarer
Postat av: Nettsi

"Barndomsmat" - kunde din mamma inte laga mat......

2011-03-14 @ 19:58:09
Postat av: Nettsi

Uppdatering tack !!!!

2011-04-04 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0