Tjing tjing!

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Dagen gick supersnabbt men samtidigt fick jag slita för att komma någon stans på jobbet idag. Det är inte alltid man förstår sina kunder och då blir kundmötena inte lika friktionsfria om man säger så! Jag hoppas på en spännande arbetsdag imorgon i stället. Jag får inte glömma bort den gamla klyschan "det blir vad man gör det till". Det ligger mycket i det.
.
Imorgon är det jobbfest! Det ska bli riktigt roligt, därför måste jag nu ta mig i kragen och packa väskan. Hinner inte hem efter jobbet imorgon så det gäller att planera redan nu! Önskar er en trevlig kväll! Bjuder på en dagens innan jag tar mig i kragen ;)
.

Kommentarer
Postat av: nettsi

OK - nu förstår vi....

2011-03-08 @ 16:00:17
Postat av: nettsi

nyheter - vi är många som väntar - bl a Kurt

2011-03-13 @ 18:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0