Kärlek ♥

Nyförlovade på besök på Tullgarns Slott
.
Känner mig nästan skyldig att dela med mig lite av de bilder som vi lyckades ta i samband med vår förlovning! Vi firade ju som bekant på Trosa Stadshotell med spavistelse! Första dagen som förlovade innehöll massage, besök på Tullgarns Slott, Gripsholms slott, lunch i Mariefred och förlovningsmiddag hemma hos mosterfamiljen! Vi kände oss riktigt uppvaktade av nära och kära redan dagen efter förlovningen. Vi kan knappt vänta till bröllopet som ska bli av 2012!
.
Klart att jag sa ja! Den här kan jag garanterat leva med!
.

Sötaste kusinerna kan det här med dekorationer och uppvaktning!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Trevligt vill jag lova!! Ser verkligen fram emot fortsättningen....

2011-05-01 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0