Komsi våren!

Nu måste väl ändå våren vara på väg tillbaka? Jag tycker mig känna det i luften! Kanske är det bra med lite kyla för att liksom bromsa våren lite? Då får vi i alla fall njuta lite längre... Jag passade på att shoppa lite idag. Egentligen skulle jag bara köpa en present till Micke som fyller år nästa vecka. Och så strumpbyxor. Och vips så sprang jag på denna fiiiina klänning och jag sa till mig själv; lite lite lite köpa bara! Och så fick det bli!
Ni förstår väl att jag var tvungen!? Som jag ska så ska jag nu försöka spara lite pengar framöver. Dels för att vi faktiskt ska gifta oss nästa sommar och då blir det fest! Dessutom har vi köpt en lägenhet! I tisdags trampade jag stressad iväg från jobbet på lunchen och skrev på kontrakten för vårt alldeles egna första boende (om vi bortser från att banken typ kommer äga mer än hälften av den) !!! Det blev tillslut en lägenhet efter mycket letande efter hus på landet. En underbart fin 2,5 i Luthagen. Gamla fina trägolv, högt i tak och balkong med kvällssol! Vi är så nöjda och den 4 juli får vi flytta in! Jag längtar redan!
.
Snart kommer pappsen hit med mat till oss. Jag får nattgäst då Micke är borta, då slipper pappa dessutom åka långt :-) Ha en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vilken dröm !!!

2011-05-10 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0