Myser

Kl 01 i fredags natt sattes sista tapetvåden på plats och under helgen blev sovrummet så gott som färdigt!

Det känns så himla mysigt där nu! Jag bara njuter! Ligga och läsa, gosa, vila och snooza på morgonen. Nu är det inte bara mörkret som gör det svårt att komma upp på morgonen!

Och när novembermörkret ligger över oss är det bra att ha något att se fram emot! På fredag drar jag och mamma till London! Vi ska ha quality time hela helgen! Shoppa... Och så klart... Mysa!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jättefint!! Kommer o kollar i morgon

2011-11-09 @ 18:45:32
Postat av: mallan&bönan

åh vad mysigt det blev, jättefint! jag är grymt impad att du fixat allt detta, jag skulle aldrig våga mig på ett sånt projekt själv. kram och ha det så kul i London!

2011-11-10 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0