Fotografier

Jag har fått klart med ett av mina små projekt här hemma. Vi har haft lite olika bollar i luften samtidigt och det är så skönt att slutföra något man gått och tänkt på så länge! Vi har haft rätt kala väggar sedan vi flyttade in. Jag gillar när det är rent och snyggt, men det får inte bli för kalt och opersonligt. Konst är dyrt om man inte vill köpa färdigt på IKEA och inte heller har något arvegods eller liknande att slänga upp på väggarna. Därför fick jag helt enkelt gräva där jag stod och rotade fram ramar, målade om vissa, grävde fram lite foton och blandade upp det med vykort från IKEA. Och jag måste säga att jag är nöjd med den lilla fotohörnan! Nu återstår bara de andra väggarna.. :-)
.

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Jag är också nöjd - inte bara för att jag fick vara med på ett hörn,

2011-10-16 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0