Marknadshelg

Hoho!
Helgen har bjudit på en härlig blandning kan jag sammanfatta nu när jag slagit mig ner i soffan. I fredags var det fotboll hemma hos brorsan och lördagen spenderades i Strängnäs på årliga marknaden. Det är en stark tradition och extra stark numer sedan morfar gått bort. Strängnäs marknad är min morfar och han var otroligt mycket för marknaden.

Det blev lite småköp med mycket fokus på socker :) Nougat, kokosbollar, sockervadd och kanderade mandlar! Köpte också ett par riktigt mysiga ullsockor så att jag ska klara vintern!

Idag har vi fixat hemma! Jag håller på att måla om stolarna och har köpt tyg att klä om dem med! Dessutom är förändringen i sovrummet ordentligt på gång!

Ha nu en trevlig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0